Wainy

~ Kampen mot toppen ~

Trav

*OBSERVERA ATT DETTA ÄR ETT TIDSINSTÄLLT INLÄGG*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IRL idag åker jag och tittar på trav. Vi är delägare på en häst där som vi ska kolla på. Så vi kommer vara borta den större delen av dagen.. Sjukt dåligt dock då fölet skulle komma då ju! D: Om hon inte har fölat nu på morgonen tidigt så har jag missat det.. Då blir jag så ledsen alltså. Aja bloggar när jag har tid och informerar er om och isåfall när fölet kommit.
 
Kram!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emilia
skriven :

Hej! Skulle blivit jätte bra för honom , men tyvärr så har jag sen tidigare gett bort honom till min granne!, men ska kolla med henne! Mejla mig på [email protected]
Kram!

Svar: Okej, superbra! Hoppas det löser sig, tror verkligen på denna ponny ;D
Wainy