Wainy

~ Kampen mot toppen ~

Hoppsan!

Vaknade riktigt sent då jag (ehe..) var uppe till typ 1 på natten. Trodde verkligen inte att den var så mycket, vaknade liksom upp och kollade på klockan. "10.02" öhh?! Paniken kom och jag rusade upp, tog på mig det första jag hittade och sprang ut i full fart. Men till min glädje hade redan Henny (luft) gett dom morgonfodret och släppt ut dom. Även gjort alla stallsysslor! Jag var i chock haha. Henny sa att när hon märkte att jag inte kom ut och tog hand om alla hästar imorse gick hon in och såg mig sova. Hon ville inte väcka mig då hon visste att jag var uppe länge igårkväll. Fatta vad gulligt av henne! Hon gjorde allt för mig. Älskar att ha henne här alltså, love her <3
 
Har ingen ny bild att bjuda på, men kan lägga upp en på Cassie ^^
 
 
P.s Header är påväg! D.s
 
Puss & kram!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: