Wainy

~ Kampen mot toppen ~

Dagen

Nämen hejsan :D
Det vart ingen ridningen alls idag då vi fick gäster nu på kvällen. Fast några hästar fick gå på bandet osv så helt utan träning blev det ju inte ;)
Har dock inte varit helt sysslolös (stav) idag. Planerar att bygga riktiga hinder med bommar, hinderstöd och sådant. Just nu använder jag stolar som hinderstöd och typ sopborstar/räfsor som bommar haha. Så det blir väldigt effektivt! Kommer börja statsa högt inom hoppning efter sommaren, kanske till och med SM nästa år? Letar efter rätt ponny för det bara ;) Sedan blir det tävling tävling!
 
 
Har även anmält mig och en av gårdens hästar, Aquarius som jag rider tills jag hittat en ny ponny, till hoppträningar som är varje Tisdag. (läs om Aquarius här: http://www.luftlyckaridklubb.n.nu/om-lufthastarna glöm ej att bläddra ner!)
Så ja vi kommer träna upp till ca 1.20 cm där. Mycket utveckling ;)
 
<-- Aquarius
 
Kram och godnatt på er!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: